زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

گل بهاری مامان و بابا

نظرات (11)

خاله اقليما
31 خرداد 92 18:24
عزيزدلم كجا رفتي تو خاله جوني؟؟!!!
چقدر ماشاالله خانوم شدي تو!!!!!!!!ديگه بايد بيام حسابي فشارت بدم البته با كسب اجازه از محضر مامان و باباي محترم و گرامياجازه هم ندن مهم نيستها ، از حق خاله بودنم استفاده ميكنم و فشارت ميدم
دست بابايي درد نكنه كه شماها رو برده جنگل كه مامان مريم يه عكس خوشگل از " گل در چمن " واسمون بذاره
عسل خانوم بگل بابايي رو دوش دالي كه اينطور راحت لم دادي؟؟؟!!!!!قربون اون چشماي وروجكت برم خوشگل من
مرسي مريم جون .


ممنونم خاله اقلیما جان که همیشه برایم پیام های طولانی میگذاری و من را شاد میکنی بوووووووووس

خاله اقليما
31 خرداد 92 18:31
راستي مريم جون عكس اوليش واقعا برام سورپرايز بود يك ثانيه هم فكر نميكردم با چنين عكسي مواجه بشم . مرسي يك چيز ديگه بگم؟؟!!!به ببينندگان خاموش هم بفرماييد كامنت فراموش نشه ... آهاي عزيزجون با شما هم هستم ها
خاله لوزا
31 خرداد 92 18:54
سلام خاله جون الههههی فدات بشم دردونه. چرا ناراحتی عزیزم دوست داری رانندگی کنی مامان و بابا نمی ذارن؟ عیب نداره بزرگ میشی خانم میشی تلافی می کنی.
اسماء
31 خرداد 92 22:42
من دلم می‌خواهد خانه‌ای داشته باشم پر دوست، کنج هر دیوارش دوست‌هایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو...
عزیزجون
1 تیر 92 0:12
فدایقشنگی دخترم بشم .منتظرم تازودتر جهارشنبه برسه دخترمو ببینم.می بوسمتون.

قلبونت بلم عسیس جون

آزاده
1 تیر 92 11:21
ای جان .......... جیگرشو با اون موهای فشِنش
مامان آوینا
1 تیر 92 23:31
وای قربونش که میشینه
موهاش هم که مثل دخمل من فشنه که
خوشگله خاله بوسسسس


فدت خاله جونم مامانی میگه لینکت کردم خواستی لینکم کن

زهرا (یاس صورتی)
2 تیر 92 2:13
سلام



خانوم ما خیلی کامنت گذاشتیم واستون هاااااااااااا ،ولی بعدا متوجه شدیم که کد امنیتی فارسی اجازه نمیده کامنت ها برسن !



خوب پس از اول ...



مبارک باشه قدم ناز دخملی !

قربونه خاله زهرا جونی ممنونم عزیزم از این دعای قشنگت خدا کیان خان رو برات حفظ کنه خاله جونم





ماشاالله به جونش ،خیلی نمک داره ناز دار خانوم ...



ان شاالله که صحیح و سالم باشه و زیر سایه پدر و مادر در پناه خدا بزرگ بشه و مایه فخر و مباهات پدر و مادرش باشه !



ببوس نازگل رو از طرف من







ممنونم خاله مهربون ممنون از دعای قشنگت

کاساندان
2 تیر 92 15:14
ای جاااااااااااااااااااانم
ماشالله چقدر بزرگ شده

خیلی مواظب خودت و زهرا کوچولو باش
صبور باااااااااااش زیاد مثل همه مامان ها
همیشه شادی و سلامتی ش رو ببینی

ممنون خاله مهربون با دعای شما حتما منم صبور میشم

فاطمه جون (دختردایی)
2 تیر 92 16:23
زهرا کوچولوی ناز من از این لحظه به صورت رسمی اعلام می کنم شما دیگه داخل منزل هم امنیت نداری چون هر لحظه ممکنه بنده بیام شما رو خیلی با احترام چیز کنم یعنی میارمت گرگان متن محرمانه برای زهرا زهرا جون شب جمعه ساعت 2بامداد پنجره اتاقتو باز بزار سر شب خودتو بزن به خواب تا مامانی فکر کنه خوابی منتظرم باشی ها نگران مامان نباش توضیحات لازم رو براش تو متن بالا دادم راستی به همراه داشتن رضایتنامه +مقداری پول الزامی میباشد




از زهرا به فاطمه

فاطمه صدامو داری؟؟؟؟؟؟

من منتظرتم ها بدو بیا منو ببر پیشه خودت دلم برات تنگ شده پولم دارم 1000 تومن بسه ؟ میدونم زیاد ولی عیبی نداره من پوشک زیاده مصرف میکنم






tahmin
3 تیر 92 17:38
ووووووووووووی وووووووووووووی موهاش منو کشته