زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

گل بهاری مامان و بابا

خاطرات تولد دردانه مامان و بابا

1392/4/25 13:06
نویسنده : مامان مریم
817 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای زندگی خدای مهرو امید خدای گلهای سپید

دختره نازم زهرای من این وبلاگ رو واست درست کردم تا هیچ وقت زیباترین لحظه زندگیم که تولد تو باشه از یاده کسی نره دختره گلم بدون همیشه همیشه من و بابا عاشقتیم و هر کاری میکنیم تا خوشبخت و خوشحال باشی

خاطره بارداری

دوروز از ماه رمضون میگذشت مرداد ماه بود نمیدونم چرا حس کردم یه نی نی کوچولو تو دلم دارم رفتم ازمایش دادم و دیدم بععععلهههههه جواب مثبت بود و من و بابا علی نی نی دار شدیم حسه خوبی بود البته همراه با ترس که نکنه دباره این نی نی رو هم از دست بدم رفتم دکتر و خداروشکر همه چی خوب بود تا اینکه بعله ویاره مامانی شروع شد تحوع های شدیدی داشتم خیلی اذیت میشدم ولی خداروشکر زیاد طول نکشید و حدودا دو ماه بود حدوده 3 ماهم بود که بابایی رفت کربلا و از اونجا واسه شما یه خرس کوچولو و یه عروسک و چندتا گیره سر خوشگل اورد فکر کنم خیلی دلش میخواست شما دخمل بشیا اخه هنوز جنسیتت معلوم نبود .

هفته 20 بودی که دکتر جنسیتت رو با قطعیت گفت دختتتتتترر ومن و بابا کلی ذوق کردیم

خداروشکر همه هفته ها به سلانمت گذشت تاریخ زایمان بین 7 تا 14ذ فروردین 92 تخمین زده شده بود واسه همین دو هفته مونده بود به عید رفتم گرگان پیشه عزیز جون و باباجون .

تا اینکه 2 فروردین یکی از بهترین روزای زندگیم شد و شما به دنیا اومدی تو بیمارستان فلسفی و ساعت 10.15 به دنیا اومدی .اینم عکس اتاق عمل وعکسه شما تو بیمارستان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

دایی احسان
28 اردیبهشت 92 21:35
موش بخورد قشنگ دایی








ممنون دای جون

خاله اقلیما
28 اردیبهشت 92 22:14
الهی قربونش برممممممممممممم که اینقدر نمکیه این وروجکلپ نمکیش رو عوض من ببوس مامان مریم.
این هم مال خودت که زحمت کشیدی و نی نی رو بزرگش کردی و میکنی.
بهش بگو فقط بخنده چون خیلی عسل میشه.اون عکسش باروسری هم خیلی نازه


خاله لوزای نی نی
28 اردیبهشت 92 22:26
سلام مامان مریم جون.
الهی قربونش برم عزیزدل خاله.
الهی 120 سال با سلامتی و موفقیت زیر سایه خداو والدینش زندگی کنه.
ممنون مریم جون.


الهام
29 اردیبهشت 92 20:14
مریمممممممممم این خیلی فشنه.خیلی جیگره.وای خدایا
این خیلی نانازه.
دوسش دارممممم

ممنونم الهام جونی انشاله واسه خودت

هانی
29 اردیبهشت 92 20:15
ای جونم خاله خوش خنده...
قربون اون موهای فشنت


بوووووس

عمو جواد
29 اردیبهشت 92 23:00
عاشقتم!!!!!!!
عاشق خنده های نازتم!!!!!
خیلی دوست دارم زهرای گلم !!!!!


ممنون عمو جوادمهربون

دائی حسین عزیز
12 خرداد 92 22:16
جیگر دخترت را دخترم بخوره
نازدخترت را خودم بشم
خانمم هم هرجور صلاح میدانه انجام بده

....................................................
فدای دایی و دختر دایی و زن دایی عزیزمممممممممممممم

زن دائی
12 خرداد 92 22:18
روی دختر گلت را می بوسم


ممنون زن دایی جونم

مامان آوینا
17 خرداد 92 0:58
ای جونم قربونت برم با اون خنده های شیرینت عسل خانم

ممنون خاله جون محبت داری
پرستو
20 خرداد 92 14:31
چه دخمل خوشرویی
یاسمن
21 خرداد 92 21:33
سلام عزیزم ببخشید دیر بهت سر زدم حالم زیاد خوب نبود خوشحالم که عکسای فرشته نازتو برامون گزاشتی حسابی از دیدن عکسا لذت بردم
عزیزجون
1 تیر 92 0:18
[گل . دختر به این نازی کی داره ؟

من من من

عزیزجون
1 تیر 92 0:21
وای وای مامان دلم خیلی واست تنگ شده .