زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

گل بهاری مامان و بابا

خاطره 92.4.23

1392/4/26 12:11
نویسنده : مامان مریم
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

اخ دخملی  چی بگم که دو روزه امونمون رو بریدی  مادر همش گریه میکنی امروزم که اصلا خوب شیر نخوردی نمیدونم مشکلت چی بود ولی همش ابریزش دهان داری و دست و بالمون رو میخوری فکر کنم لثه هات میخواره اینم عکسش که داری دسته بابایی رو میخوری بالاخره با کلی گریه ساعت 10.30 خوابت برد 

اینم چند تا دیگه عکس انشااله از این به بعد واست خاطراتت رو مینویسم گل مامان

 

اینجا هم رفتیم یه دوری بزنیم کلمون هوا بخوره که اول غر غر کردی و بعدش خوابت برد

 

 

این عکس هم ماله چند روز پیش بود که بغل خاله سمیه خوابت برد

اینارو هم یه شب که من و شما تنها بودیم ازت گرفتم از سره بیکاری بود دیگه مادر

قربون خندت برم الهی همیشه لبت خندون باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سالاری
25 تیر 92 0:35
عزیزم خدا نگهش داره برات بابا حسامم همینطوره همه چیرو میکنه دهنش یه روز بند انگشت شصتمو گذاشتم زیر لثه اش انقدر فشار میداد که دستم درد گرفت
طفلکی هاااا

چه عروسکیه دخترت بااین لباساش


خاله جونی پس مواظبه دستت باش تموم نشههههههههه

مامان آوینا
25 تیر 92 12:18
ووی جیگرتو بخورم با اون چشمات داری نگاهمون میکنی
الهی بگردم خاله لثه هات اوفففففف دارند میشن
مامانی تنبل سه ماه از خاطراتمو چرا ننوشتی هاها ها


قلبونه خاله فاطمه جونم
خاله قول میدم یه خط هم شده از گذشته بنویسم

خاله اقليما
25 تیر 92 15:10
آخه چقدر تو عسلي خاله
داري دندون در مياري وروجك؟؟؟؟؟!!!!!!!
قربون خنده هات برم عزيزدلم
آخه پس كي مياي گرگان ؟؟!!!!
من زهرا مييييييييخووووووامزهرا بيا


قلبون خاله اقلیمای خودم برن منم دلتنگم انشاله بعده ماه رمضمون میام
خاله لوزا
25 تیر 92 15:18
فدات بشه خاله عزیزدلم .
بمیرم برات خاله جون.
دلم برات یه ذره شده دردونه نازم.
دوستت دارم زهراجوووووونم.


خدا نکنه خاله جونم منم دلم تنگ شده شدید
مامانه زهرا
25 تیر 92 15:30
اوااااااااااا نمیدونم چرا پیام خاله شریفه جونم پاک شده قلبونت خاله جونم سه تاییمون
آقا فرزان
25 تیر 92 19:18
آبجی زهرای شکمو داری دندون در میاری . لباسات رو موش بخوره

قربونت برم خاله مهلبونم فدات بشم من
آرام
26 تیر 92 1:13
جونم فینگیلی
هانی
29 تیر 92 13:16
ای جوووونممم