زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

گل بهاری مامان و بابا

8ماهگی زهرخانوم شدی و خداروشکر خوب غذایای من

1392/9/1 21:33
نویسنده : مامان مریم
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم گل من 8 ماه شدی عمرت بلند بختت سپید 

دخی مامان ببخش خیلی وقته نشده برات چیزی بنویسم  فقط بگم که خیلی خانوم شدی و شکره خدا خوب غذا میخوری 

با رورئکت همه جا رو پاشنه میزنی تو اتاقا تو اشپزخونه کلی هم جیغ جیغ میکنی 

یاد گرفتی زبون در میاری 

راستی واسه تاسوعا نهار نذری پختیم وشما خیلی دخمله خوبی بودی 

اینجا  با بابایی رفته بودیم پیاده روی  و شما خیلی شنگول

اینجا هم مشغول نذری پختن و شما؟؟؟؟؟؟؟/

اینجا هم نذری ها رو پخش کردی و خوشحالی نیشخند

 

اینجا هم رفته بودی شام غریبان ناراحت

اینجا هم مثل خانوما تو ماشین نشسته بودی قربونت برم الهیییییییییییییییییی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله اقليما
5 آذر 92 1:03
پسرخاله ي كلاه قرمزي پس نذري ما چي شد؟؟!!!مگه تو پخش كننده عدس پلو نبودي عسلِ خاله؟؟!!!من عددددددددددددددددس پلو نذررررررررررري مامان مريم ميخخخخخخخوام قربون خنده ت برم خاله . دلم برات يه ذره شده ، مامانت خيلي نامرده يه سر تهران نمياد كه من بخلت كنم و بوست كنم خالهدورت بگردم كه اينقدر چشمات معصومهخدا براي همه مون حفظت كنه فندق نمكي من