زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

گل بهاری مامان و بابا

نظرات (4)

khaleh samaneh
14 آبان 92 18:57
سلام مامان مریم خیلی خوشکله عکسای زهرا جون همش میام سایتت

سلام خاله جونی ممنون که بهمون سر میزنی پیام بذار تا متوجه بشیم و ازت تشکر کنیم
خاله اقلیما
16 آبان 92 20:09
چقدر نی نی تون ناز شده ماشاالله قربونت برم نمکدون خاله انشاالله در پناه حضرت علی اصغر همیشه سالم و خندون باشی گل کوچولو
خاله لوزا
16 آبان 92 20:12
ای الهههههههههههههههی فدات بشم گلوله نمک خاله. الهی درپناه خدا زیر سایه خاندان جد بزرگوار مامان مریمت 120 ساله شی خاله. سلام
یاسمن
5 آذر 92 14:52
واااااااااای خدایای من خدا حفظش کنه ماشالا من چند وقت مشغول بچه داری بودم نشد بیام ببینم نازی من بهم سر بزن دوستم اگه تو هم مثل من البته وقت بکنی به وب پسرم بیا دوست داشتی بیا همدیگرو بلینکیم اینم ادرس www.mamanyassi005.niniweblog.com