زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

گل بهاری مامان و بابا

روزهای سرد و بدون گاز

1392/11/16 15:53
نویسنده : مامان مریم
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

دخی جون این روزها که اینجا برف اومده هوا خیلی سرد شده و گازمون هم قطعه و ما با گرمای بخاری برقی و اسپیلت میگذرونیم که شکره خدا گرمیم 

به تلافی تنبلی های گذشته چند تا عکس میذارم که جبران بشه

اینجا  خانوم خانوما داره تلویزین نگاه میکنه

اینجا هم محمود اباده سرددددددددددد در کنار دریا

عشق فرمون

زهرا داره برا طرفداراش دست تکون میده

خوب دیگه هلاک شدم بذارید بخوابم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله اقليما
16 بهمن 92 21:38
قربونت برم قشنگ من ، الهي صد و بيست تا زمستون ديگه رو ببيني اونم به خوشي و شادي و سلامتي در كنار ماماني و باباييت زهراگلي سوئيچ بابايي رو يواشكي بردار و بيا تهران تا با هم بريم صفاسيتيفرمون با تو ، كلاج و ترمز و گاز با من بوقم با تو حله؟!!منتظرما
حکمت
29 بهمن 92 16:03
سلام وایییییییییییییییییییییی چه خانم راننده ای. مراقب باش یه کم بگیر اونور خانومی هرچی آب بارون بود پاشیدی به ما .............................................................................. عموحکمت من تازه رانندگی رو شروع کردم ماشین بابامم بزرگه نمیبینم جلو رو ببخشید اگه خیس شدید
ﺧﺎﻟﻪ ﺯﻫﺮﻩ
5 اسفند 92 7:06
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺗﻨﺒﻞ ﻋﻜﺲ ﺑﺰاﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭ